Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sad news...

Ο γλυκός μου άγγελος
Δυστυχώς έχω άσχημα νέα....
O Petoulis μου κοιμήθηκε στις 2/09/2013 και πλέον είναι το μικρό μου αγγελάκι.
Απλά ένα υπέροχο χοιριδιάκι με τον δικό του μοναδικό χαρακτήρα...
Δεν θα τον ξεχάσουμε ποτέ εδώ στο σπίτι ήταν το πρώτο μου ινδικό χοιρίδιο και αυτό τον κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό!
Να προσέχετε σαν τα μάτια σας τα μικρά σας. Όταν ασθενούν πραγματικά ο οργανισμός τους πέφτει τόσο γρήγορα που δεν προλαβαίνεις να κάνεις τίποτα ΜΟΝΟ εάν το προλάβεις κατευθείαν στο αρχικό ακόμα στάδιο. Οποιαδήποτε αλλαγή στην καθημερινή συμπεριφορά του χοιριδίου μπορεί να σημαίνει και κάτι.

Δείτε ένα βιντεάκι αφιερωμένο στον Πετούλη μου που του είχα φτιάξει μήνες πριν...



Το μικρό μου αγγελάκι....
Δεν θα τον ξεχάσουμε ποτέ ποτέ....!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Piggies are waiting for your comments...