Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Καλαθάκια από το Jumbo για ινδικά χοιρίδια


Καθώς περιφερόμουν μια μέρα στα Jumbo έπεσε το μάτι μου σε κάτι καλαθάκια που συνηθίζουμε να βάζουμε στην κουζίνα διάφορα φρούτα ή λαχανικά. Εμένα όμως μου ήρθε μια άλλη ιδέα. Να τα κάνω κρεβατάκια για τα μικρά μου. Έτσι λοιπόν τα αγόρασα κατευθείαν και τα έφτιαξα αμέσως μόλις πήγα σπίτι για να τα βάλω στα κλουβιά των μικρών.
Επειδή αυτά τα καλαθάκια έχουν στον πάτο τους κάτι τρυπούλες και τα ινδικά χοιρίδια ΔΕΝ πρέπει να πατάνε σε τέτοια επιφάνεια έχω βάλει σαν προστασία ένα κομμάτι σελτέ που έκοψα και από πάνω είτε πετσετούλες είτε fleece. Ο σελτές επίσης παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για να απορροφάει και τα τσισάκια τους. Μην ξεχνάμε πως τα ινδικά χοιρίδια έχουν το συνήθειο να τα κάνουν εκεί που ξαπλώνουν και εκεί που τρώνε. Αυτό που μπορεί επίσης να ανησυχήσει κάποιον είναι το ύψος και κατά πόσο εύκολο είναι να ανέβουν και να κατέβουν. Το ύψος στα συγκεκριμένα είναι αρκετά χαμηλό οπότε δεν υπάρχει καμιά ανησυχία τραυματισμού τους, μιας και απλά με ένα πηδηματάκι ανεβαίνουν και κατεβαίνουν.
Τα κοριτσάκια μου χαλαρώνουν

Πιστέψτε με το απολαμβάνουν και με το παραπάνω. Ρίχνουν κάτι ξάπλες όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες άλλωστε. Στην πορεία βέβαια σκέφτηκα να τα αναβαθμίσω λίγο και να ενώσω τα δύο καλαθάκια μαζί για περισσότερο χώρο! Οπότε τα ένωσα με δεματικά για να μην χωριστούν και τους έστρωσα πάλι σελτέδες και fleece για ζεστασιά και χουχούλιασμα. Άπλωσα και από πάνω μια επιπλέον fleece σαν σκέπαστρο και είναι ένα υπέροχο διώροφο σπιτάκι που τσακώνονται ποιος για το ποιος θα πρώτο ξαπλώσει.
Αν λοιπόν περάσετε μια βόλτα από τα Jumbo πηγαίνετε κατευθείαν στον διάδρομο με τα αντικείμενα για τις κουζίνες για να αναζητήστε τα. Είναι οικονομικά και δεν πιάνουν χώρο. Μπορείτε να το τοποθετήσετε ακόμα και σε ένα κλασικό κλουβί από pet shop. Και μην ξεχάσετε να μας στείλετε φωτογραφίες για να δούμε τα κρεβατάκια τους. Εάν είστε στο facebook στείλτε μας τις φωτογραφίες σας στην σελίδα Ινδικά χοιρίδια εν δράσει

Όταν τα αγόρια μου χαλαρώνουν
Υπάρχει πιο ωραία κουκέτα από αυτή?!?!?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Piggies are waiting for your comments...