Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κρεβατάκι IKEA για τα ινδικά χοιρίδια

Την πρώτη φορά που είδα το συγκεκριμένο κρεβατάκι να το έχουν για ινδικά χοιρίδια σε φωτογραφίες από ιδιοκτήτες στο εξωτερικό ξετρελάθηκα και εννοείται πως η επομένη κίνηση μου ήταν να πάω να το αγοράσω ( ευτυχώς έχω και τα IKEA κοντά στο σπίτι μου). Είναι σχετικά ακριβούτσικο αλλά είναι υπέροχο και τα μικρά τρελαίνονται να ξαπλώνουν πάνω αλλά να κρύβονται και από κάτω.Το καλό επίσης είναι πως το ξύλο από το οποίο είναι φτιαγμένο είναι ασφαλές για τα μικρά με αποτέλεσμα πέρα από την άνεση που τους προσφέρει να ροκανίζουν και τα δοντάκια τους με την πρώτη ευκαιρία μιας και τους αρέσει επίσης να το μασουλάνε.
Φανταστικό κρεββατάκι
Το κρεβατάκι βέβαια θέλει μια προσοχή όσον αφορά τα τσισάκια των χοιριδίων μιας και δεν κάνει να απορροφηθεί από το ξύλο οπότε έχω βάλει σελτέ και από πάνω κανονικά τα σεντονάκια ή fleece κουβερτούλες.
Και εννοείται πως κάθε φορά αλλάζω και την διακόσμηση του κρεβατιού έτσι για αλλαγή όσο να'ναι βαριέσαι να βλέπεις τα ίδια και τα ίδια οπότε βρίσκω να ασχοληθώ. Για παράδειγμα όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες έχω βάλει ένα ξύλο πάνω από το κρεβατάκι για ουρανό σαν σκέπαστρο ώστε να αισθάνονται σαν να είναι φωλίτσα να μην είναι τελείως ανοιχτό από πάνω και τους αρέσει καλύτερα κιόλας έτσι για να πω την αλήθεια μου. Βάζω και την fleece κουβέρτα με τα κρόσια που τους αρέσει ακόμα περισσότερο και είναι το τέλειο σπιτάκι τους!

Τα γλυκά μου αγόρια
Η Νταλούτσα μου η γλυκειά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Piggies are waiting for your comments...