Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Σάκοι, τούνελ με fleece για ινδικά χοιρίδια


Σάκος με απλή fleece 
Cuddle sacks, cuddle cups, tunels με fleece
Κάθε φορά που έβλεπα φωτογραφίες από το εξωτερικό με τα μικρά τους να χουχουλιάζουν μέσα σε σάκους από fleece σκεφτόμουνα πως μπορώ και εγώ να φτιάξω για τα μικρά μου. Με έτρωγε τόσο πολύ η περιέργεια να μάθω που καθόμουνα ατελείωτες ώρες να βρω διάφορα tutorials με οδηγίες. Έψαχνα σε διάφορα websites, στο Youtube και τελικά βρήκα. Υπάρχουν αρκετά tutorials με διάφορες κατασκευές που μπορούμε να κάνουμε για τα ινδικά χοιρίδια. Έτσι εξοπλίστηκα με τα απαραίτητα αξεσουάρ και ξεκίνησα το ράψιμο. Να τονίσω πως δεν έχω απολύτως καμία ιδέα από ράψιμο.
Οι πρώτες μου προσπάθειες μπορώ να πω πως ήταν αρκετά αποτυχημένες για ράψιμο στο χέρι αλλά μετά τα κατάφερα. Επειδή μου άρεσε αρκετά η όλη διαδικασία μπήκα στον πειρασμό και αγόρασα μέχρι και ραπτομηχανή. Άλλος καημός η ραπτομηχανή μιας και δεν είχα καμία ιδέα για το πως να την χρησιμοποιήσω. Και όμως πλέον μπορώ να γαζώνω, το κατάφερα και αυτό. 
Αρχικά επειδή δεν μπορούσα να καταλάβω τι ακριβώς υλικό έβαζαν μέσα στους σάκους, έφτιαξα στο χέρι μερικούς απλά με fleece, υπάρχουν διάφορα tutorials στο internet για το πως να φτιάξει κάποιος ένα σάκο και μάλιστα χωρίς να είναι απαραίτητα και όλα τα κατάλληλα υλικά, το λεγόμενο badding που βάζουν στο εξωτερικό όπως και θα έχετε δει όσοι το έχετε ψάξει. Έτσι λοιπόν επειδή δεν είμαι και άνθρωπος της υπομονής και ήθελα οπωσδήποτε να φτιάξω κάτι για τα μικρά έφτιαξα ένα σάκο με απλή fleece και ένα cuddle cup που μόνο τέτοιο δεν ήταν τελικά. Το κακό στην περίπτωση που ο σάκος γίνει μόνο με fleece είναι πως δεν μένει σταθερά ανοιχτός με αποτέλεσμα μόλις τα μικρά πατήσουν από πάνω να γίνεται επίπεδος. Έτσι για να καταφέρουν να μπουν τα μικρά μέσα είναι αρκετά δύσκολο. Παρολ'αυτα όμως αξίζει και με το παραπάνω να κάνετε μια προσπάθεια να φτιάξετε ένα ακόμα και έτσι.
Και εφόσον το έψαξα περισσότερο στην πορεία κατάφερα να βρω επιτέλους και όλα τα υπόλοιπα απαραίτητα υλικά για να κρατήσω τις κατασκευές μου σταθερές. Βέβαια τότε ακόμα δεν είχα προλάβει να πάρω την ραπτομηχανή μου και ξεκίνησα να ράβω στο χέρι. Παρότι λοιπόν ήταν ραμμένοι στο χέρι οι σάκοι μου βγήκαν μια χαρά αν και υπήρχαν αρκετές ατέλειες στις ραφές, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, ειδικά στο cuddle cup. Ταλαιπωρήθηκα αρκετά είναι η αλήθεια, ακόμα θυμάμαι πόσο πόναγε το χέρι μου και πιο συγκεκριμένα το δάχτυλο μου μιας και πρέπει να ράψεις μαζί κάποιες στρώσεις από fleece και του υλικού που τα κρατάει σταθερά, το οποίο υλικό είναι και κάποιού μεγέθους. Στην πορεία όμως πήρα την ραπτομηχανή μου όποτε τα πράγματα γίνανε πολύ πιο εύκολα. Το μόνο που λειπει πλέον είναι να εξοπλίζομαι κάθε φορά με fleece και νέα υφάσματα για τις δημιουργίες μου.
Ραμμένα στο χέρι cuddle cup και σάκος
Ραμμένο με την ραπτομηχανή μου πλέον 
Σάκος για τα κορίτσια
Τούνελ με fleece για τα αγόρια
Αυτές λοιπόν είναι κάποιες από της handmade fluffy δημιουργίες μου για τα μικρουλάκια μου. Καταρχήν είναι υπέροχο να τα βλέπεις να χουχουλιάζουν μέσα και πόσο μάλλον όταν ξέρεις πως τα έχεις φτιάξει με τα χεράκια σου. Θα ανεβάσω αργότερα και video με τα μικρά να popcornizoun ( όπως λέω εγώ ) μόλις βάζω τους σάκους στα κλουβάκια τους.
Σκέφτομαι επίσης να φτιάξω και ένα video σχετικά με το πως να το φτιάξουμε, στα ελληνικά μιας και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο ακόμα, για όποιον ενδιαφέρεται οπότε το μόνο που μπορώ να πω είναι
Stay tunned and DIY..

Απλά εξοπλιστείτε με μια ραπτομηχανή εάν δεν θέλετε να σας βγουν τα χέρια με βελόνες και δαχτυλήθρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Piggies are waiting for your comments...