Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Περίφραξη Trixie για ινδικά χοιρίδια

Ο Petis ήθελε παρέα και τον έφερα ελεγχόμενα κοντά μου
Αρχικά είχα σκεφτεί να αγοράσω την περίφραξη για να την τοποθετήσω στα κλουβιά που είχα φτιάξει στα μικρά τότε, κάτι που πρακτικά τελικά δεν μας βόλεψε για πολλούς λόγους. Κύριος λόγος ήταν το ύψος τις περίφραξης. Εγώ χρειαζόμουν πιο ψηλή περίφραξη οπότε δεν μπόρεσα να τα χρησιμοποιήσω εκεί. Το ύψος της περίφραξης των κλουβιών για τα ινδικά χοιρίδια θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 30 εκατοστά. Σίγουρα δεν θέλουμε τα ινδικά χοιρίδια να κάνουν βουτιές στο κενό, με δυσάρεστα αποτελέσματα. Όποτε όσο πιο ψηλή κάνουμε την περίφραξη ακόμα καλύτερα.
Έπειτα η συσκευασία από τα κάγκελα είναι με 8 κομμάτια και το μέγεθος των κλουβιών μου επειδή είναι αρκετά μεγάλα θα χρειαζόμουν να αγοράσω αρκετές επιπλέον συσκευασίες. Εδώ να προσθέσω πως τα καγκελάκια της Trixie μου στοίχησαν 19 ευρώ οπότε θα έπρεπε να αγοράσω ακόμα 4 συσκευασίες, ίσως και παραπάνω, για να καταφέρω να καλύψω όλο το μέγεθος των κλουβιών κάτι που οικονομικά δεν σύμφερε καθόλου.
Σκέφτηκα επίσης να κρατήσω τα κάγκελα ως απλή περίφραξη σε περίπτωση που τα έβγαζα στο πάτωμα αλλά μιας και εγώ έχω αρκετό χώρο στο δωμάτιο για να τα αφήνω ελεύθερα πειραματίστηκα με διάφορες κατασκευές. Κάποιες από τις απόπειρες για να χρησιμοποιήσω τα κάγκελα θα δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες.

Αρχικά είχα ενώσει τα καγκελάκια σε σχήμα πυραμίδας. Είχα βάλει επίσης τα καγκελάκια πάνω στο χάρτινο σπιτάκι σαν δεύτερο όροφο αφού πρώτα είχα σιγουρευτεί πως το σπιτάκι άντεχε το βάρος τόσο των χοιριδίων όσο και από τα κάγκελα, μην τυχόν και έπεφτε το σπιτάκι και πλάκωνε ινδικό χοιρίδιο που θα τύχαινε να είναι μέσα στο χάρτινο σπιτάκι.
Πυραμίδα
Μια άλλη προσπάθεια ήταν μια τριπλή κρυψώνα και με όροφο από πάνω. Είχα λυγίσει τα καγκελάκια ώστε να φτιάξω μεμονωμένες κρυψώνες και τα είχα ενώσει με ένα επιπλέον κάγκελο από πάνω για να δημιουργήσω και τον όροφο.

Τριπλή κρυψώνα
Πέρα όμως από τα σπιτάκια και τα τούνελ σκέφτηκα να στερεώσω τις ποτίστρες μου σε καγκελάκια όπως είναι και στην φωτογραφία που θα δείτε παρακάτω. Επίσης λύγισα τελείως κάποια καγκελάκια και τα χρησιμοποίησα ως τούνελ μια πολύ έξυπνη ιδέα την οποία την χρησιμοποιώ ακόμη για τα μικρά μου. 
Στερέωμα της ποτίστρας

Χρήση ως τούνελ για τα μικρά

Τούνελ για τον Λουνιζάκο μου
Μέχρι στιγμής όπως θα είδατε και εσείς η χρήση για τα καγκελάκια της Trixie μου χρησίμευσε σε διάφορα πράγματα και τώρα που το σκέφτομαι νομίζω θα αγοράσω άλλη μια 8άδα. Όλο και κάπου θα μου χρησιμεύσει θαρρώ μιας και το κεφάλι μου κατεβάζει συχνά πυκνά ιδέες.

2 σχόλια:

  1. εγώ έχω κλουβί για το μικρό μου . Δεν του χω παιχνίδια μόνο ένα κύλινδρο και το μπολ για φαγητό και το νερό του το κλουβί δεν είναι τόσο μεγάλο όσο το δικό σας. Είναι λίγο εώς πολύ πιο μικρο. Τι συμβουλεύετε να κάνω με το κλουβάκι του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αν και καθυστερημένα.
      Κάποια αξεσουάρ είναι προαιρετικά για τα ινδικά χοιρίδια. Σίγουρα όμως χρειάζεσαι τα άκρως απαραίτητα για την διατροφή τους (θήκη χόρτου, μπολ τροφής, ποτίστρα κα). Θα χρειαστείς επίσης κάποια ξύλινα αξεσουάρ/ παιχνίδια απασχόλησης. Αυτά κάνουν καλό τόσο στα δόντια τους μιας και συνηθίζουν να ροκανίζουν τα ξύλινα παιχνίδια όσο όμως και στην διασκέδαση τους.Οπότε φροντίζουμε απλά να έχουμε λίγα τέτοια αξεσουάρ πάντα διαθέσιμα. Όσον αφορά στο θέμα της στέγασης το κλουβάκι μπορεί να μην είναι τόσο μεγάλο όσο τα δικά μου άλλα σίγουρα πρέπει να πληροί ένα συγκεκριμένο μέγεθος.Για ένα ινδικό χοιρίδιο το ελάχιστο επιτρεπόμενο είναι 76 x 91cm. Βέβαια όσο μεγαλύτερο τόσο το καλύτερο. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να διαβάσεις την ενότητα "Στέγαση" στην δεξιά στήλη του blog.
      Για οτιδήποτε άλλο χρειαστείς είμαι στην διάθεση σου
      Φιλικά,
      Γιάννα

      Διαγραφή

Piggies are waiting for your comments...