Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Sweet Piggies: Πέτις ❤

Η πρώτη φωτογραφία του Πέτι μου
Όνομα: Πέτις
Φύλο: ♂
Ηλικία: Γεννήθηκε περίπου Νοέμβριο του 2011
Ράτσα: Sheltie / Silkie
Υιοθετήθηκε: Απρίλιο του 2012
Rainbom Bridge: 02/09/2013


Απόκτηση
Ο Πέτις ήταν το πρώτο μου ινδικό χοιρίδιο. Τον αγοράσαμε από ένα συνοικιακό pet shop και ήταν περίπου 5 μηνών, σύμφωνα πάντα και με τον κτηνίατρο όταν τον επισκεφτήκαμε. Θυμάμαι πως ήταν ο μόνος που ήρθε κοντά μας όταν κοιτούσαμε το κλουβί που τον είχαν. Όταν τον φέραμε σπίτι τον είχαμε σε ένα μικρό κλουβάκι και ήταν τόσο φοβισμένος που καθότανε πάντα σε μια γωνία.
Ο Πετούλις μου ο περίεργος
Όνομα
Πολλοί με ρωτούσαν από που βγαίνει το όνομα Petis / Πέτις. Ο Πέτις λοιπόν ήταν το πρώτο μου ινδικό χοιρίδιο και πριν τον πάρουμε είχα δει στο διαδίκτυο φωτογραφίες και βίντεο από ινδικά χοιρίδια. Είχα ενθουσιαστεί τόσο πολύ που έλεγα και παραμιλούσα όλη την ώρα πως θέλω ένα τέτοιο pet. Έτσι λοιπόν όταν πήραμε τον Πέτι ονομάστηκε Pet..ΙΣ = Πέτις !!
Οι καλύτεροι συγκάτοικοι Πέτις και Λουνίζ
Συμβίωση
Την επόμενη μέρα αφότου τον είχαμε πάρει σπίτι θα πηγαίναμε να του αγοράσουμε ένα μεγαλύτερο κλουβί. Τελικά εκτός από μεγαλύτερο κλουβί, του πήραμε και παρέα, ένα ινδικό χοιρίδιο αρσενικό ( όπως μας είχαν πει) που ζούσε μαζί του ήδη στο μαγαζί που τον είχαμε πάρει. Την δεύτερη εβδομάδα επισκεφθήκαμε τον κτηνίατρο μας για να έναν έλεγχο και στα δύο αγοράκια μου. Εκεί λοιπόν μάθαμε πως το δεύτερο ινδικό χοιρίδιο που πήραμε όχι μόνο δεν ήταν αρσενικό (όπως μας είχαν πει στο pet shop) αλλά ήταν και έγκυος. Έτσι ο Πέτις μετά από λίγο καιρό απέκτησε 3 παιδάκια. Μέχρι να γεννήσει η Ζοχανούλα μου ζούσαν στο ίδιο κλουβί και ήταν τα καλύτερα φιλαράκια. Ο Πέτις απέκτησε σύντομα παρέα μιας και το ένα χοιριδιάκι που γεννήθηκε ήταν αρσενικό, έτσι στην καταλληλη ηλικία απογαλακτίστηκε από την μητέρα του και πήγε να ζήσει μαζί με τον Πέτι μας.
Η περιέργεια του πολλές φορές μας έβαλε σε μπελάδες
Χαρακτήρας
Ο Πέτις σαν χαρακτήρας ήταν πολύ δραστήριος, πεισματάρης και πολύ πολύ έξυπνος. Έμαθε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να κάνει και κολπάκια. Είχε τέτοιο πείσμα που πραγματικά αν έβαζε κάτι στο κεφάλι του θα ξεσήκωνε τον τόπο. Εννοείται πως ήταν ο αρχηγός της παρέας στην συγκατοίκηση του με τον Λουνιζάκο. Δεν γινόταν διαφορετικά και το περιμέναμε κιόλας γιατί είχε πολύ έντονη προσωπικότητα.
Η πλουμιστή μαλλούμπα του
Τι λατρεύω περισσότερο εγώ στον Πέτι
Αυτό που μου άρεσε πολύ στον Πέτι ήταν το τρίχωμα του. Η πλουμιστή μαλλούμπα, όπως συνήθιζα να λέω. Για καλή μου τύχη ήταν πολύ ήρεμος και δεν τον ενοχλούσε ιδιαίτερα κατά την περιποίηση του. Είτε τον χτένιζα, είτε τον κούρευα είτε ακόμα όταν του στέγνωνα το μαλλί με το σεσουάρ ήταν απλά ήρεμος και καθότανε χωρίς φασαρίες. Αναγκαζόμουν πολύ συχνά να του κόβω το μαλλάκι του ενώ ήθελα τόσο πολύ να του αφήσω μακρύ μαλλί. Τα ινδικά χοιρίδια με μακρύ τρίχωμα χρειάζονται μεγάλη περιποίηση και συχνό κόψιμο. Λίγες φορές αμέλησα να του κόψω το τρίχωμα και είχαμε ένα αποτέλεσμα από κόμπους όπου δεν μπορούσα να ξεμπερδέψω. Και εννοείται ο δυναμικός του χαρακτήρας, πολύ δυναμικός θα έλεγα.
Απίστευτο μουτράκι
Μετά απο ένα ωραίο κούρεμα
Rainbow Bridge
Δυστυχώς ο Πέτις μου έφυγε από κοντά μας σχετικά γρήγορα. Πραγματικά θεωρώ πως ήταν αμέλεια κτηνιάτρου γιατί ενώ τον είχαμε πάει κατευθείαν στα πρώτα σημάδια ασθένειας του μας καθησύχασαν και το μικρό μου μια εβδομάδα μετά μας άφησε. Θα βλέπετε πολλές υπέροχες φωτογραφίες του Πέτι μου και θα συνεχίσω να αναρτώ φωτογραφίες και διάφορες ιστορίες του Πέτι στην στήλη του blog In Sweet Memory
Η τελευταία του φωτογραφία
Πως να αντισταθείς σε αυτή τη φάτσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Piggies are waiting for your comments...