Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Το πρώτο μας κλουβί

Πόση έμπνευση είχα άραγε?!?!?
Η πρώτη μας αποτυχημένη προσπάθεια για αυτοσχέδιο κλουβί για την Ζοχανούλα και τον Πετούλι μου. Βλέποντας χιλιάδες βίντεο στο internet με αυτοσχέδια κλουβιά και ξέροντας πως δεν είχα την δυνατότητα να βρω τα περίφημα C & C cages Ελλάδα κοιτούσα συνεχώς τότε για εναλλακτικές λύσεις στο Guineapigcages.Έτσι αποφάσισα και εγώ να κάνω μια προσπάθεια. Τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε πάμφθηνα, χώρος μεγάλος για τα μικράκια μου αλλά δυστυχώς πρακτικά η προσπάθεια ήταν σκέτη αποτυχία.

Κουνελόσυρμα για περίφραξη
Δεν μπορούσαμε να στερεώσουμε με τίποτα την ποτίστρα τους μιας και αυτό επέμενε να πέφτει από το βάρος τελικά μέσω πατέντας κάτι καταφέραμε!

Βάση κλουβιου
Η βάση για τον πάτο του κλουβιού ήταν ξύλινη αλλά έπρεπε να την προστατέψω από τα τσισάκια τους έτσι βλέποντας αρκετούς να χρησιμοποιούν κουρτίνες μπάνιου είπα να κάνω και εγώ την προσπάθεια μου.Έτσι άπλωσα μια κουρτίνα μπάνιου την οποία στην πορεία δεν ήξερα πως να την στερεώσω ώστε να μην κουνιέται όταν τα μικρά μου έτρεχαν πέρα δώθε. Έτσι επιστρατέυσαμε ότι συνδετήρα είχαμε σπίτι και τα καταφέραμε και με την κουρτίνα. Δεν συζητώ για το καθάρισμα της, μεγάλη ταλαιπωρία. Στην πορεία βέβαια έβαλα από κάτω υπόστρωμα και με γλύτωσε από τον κόπο.

Επίστρωση
Fleece επίστρωση,από την πρώτη στιγμή χρησιμοποίησα fleece σαν επίστρωση για τα μικρά μου μιας και είχα διαβάσει τόοοσα αρνητικά γύρω από άλλες επιστρώσεις!Βέβαια η fleece για την συγκεκριμένη διάσταση του κλουβιού έπρεπε να είναι μεγάλη και δεν μου έφτανε αυτό όπως βλέπετε στην φωτογραφία παραπάνω είχα καλύψει και το πίσω μέρος της περίφραξης με fleece!Για να την στερεώσω επίσης τοποθέτησα πάνω σχεδόν όλα τα μανταλάκια που είχα(δείτε φωτογραφία)

Θήκη για χόρτο
Εννοείται πως δεν υπήρχε περίπτωση να στερεώσω κάπου μια θήκη για χόρτου οπότε η μόνη λύση που σκέφτηκα ήταν τα ταψάκια. Αλλά αποδείχθηκαν ακατάλληλα μιας και μόλις έκαναν ένα βήμα μέσα το ταψάκι αναποδογύριζε με αποτέλεσμα το χόρτο να είναι παντού στο κλουβί. Μην κοιτάτε την φρεσκοτραβηγμένη φωτογραφία έπρεπε να είχα τραβήξει μια τότε με το χάος που υπήρχε μετά.

Το κλουβί ήταν πάνω σε κρεβάτι ώστε να μην το έχω στο έδαφος και με βλέπουν απειλητικά από επάνω τους μέχρι να με συνήθιζαν τότε. Γενικά υπήρχαν πολλά τεχνικά και πρακτικά προβλήματα στην πρώτη αυτοσχέδια κατασκευή μας που προσωπικά δεν με βόλεψαν καθόλου. Βέβαια ήταν προτιμότερο από ένα κλουβί από pet shop μέχρι να τους έφτιαχνα ένα καλύτερο μιας και ο χώρος που είχαν τα μικρά τότε ήταν αρκετά μεγάλος για δύο ινδικά χοιρίδια.
Αυτή ήταν λοιπόν η πρώτη μας προσπάθεια και εννοείται ότι ακολούθησε συνέχεια στην πορεία την οποία και θα αναρτήσω σύντομα!
Εσείς έχετε κάνει αποτυχημένες προσπάθειες με αυτοσχέδια κλουβάκια?Αν ναι μοιραστείτε το μαζί μας,δεν νομίζω να παρεξηγήσω κανέναν μετά και από τα δικά μου χιχιχι..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Piggies are waiting for your comments...