Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Oxbow Organic για ινδικά χοιρίδια

Ώρα για αξιολόγηση

Πλήρης βιολογική τροφή για τα μικρά μας. Ως γνωστόν η Oxbow είναι μια από τις καλύτερες εταιρείες για τροφές σε ινδικά χοιρίδια σύμφωνα πάντα με τα συστατικά που περιέχει.
Η Oxbow λοιπόν ήρθε επιτελούς και στην Ελλάδα,τον τελευταίο καιρό,και νομίζω μας χαροποίησε όλους ιδιαίτερα.
Έτσι ξεκίνησα και εγώ σιγά σιγά να κάνω αγορές για να δώσω στα μικρά μου ότι καλύτερο υπάρχει ,μην ξεχνάμε στην Ελλάδα οι περισσότερες τροφές ουσιαστικά ήταν ακατάλληλες για τα συστατικά τους και απλά συμβιβαζόμασταν!


Αναφορά και αξιολόγηση στην Oxbow Organic Guinea Pig
Πρώτη μου αγορά λοιπόν η Organic Guinea PigΜια τροφή βασισμένη σε βιολογικά συστατικά.
Περιέχει σταθεροποιημένο ποσοστό βιταμίνης C 400mg/kg ,ποσοστό ασβεστίου 0,70% (πρέπει πάντα σε τροφές να κοιτάμε τα ποσοστά στα συγκεκριμένα συστατικά) καθώς επίσης περιέχει Ωμέγα 3 και Ωμέγα 6 λιπαρά οξέα,0.30% και 0.41% αντίστοιχα.
Από όσο διάβασα σε διάφορα reviews σε ξένα sites τα συγκεκριμένα λιπαρά οξέα βοηθούν να αποτραπεί ή να επιβραδύνουν προβλήματα οστεοαρθρίτιδας και πιο συγκεκριμένα η Ωμέγα 3.
Όλες οι τροφές που πρέπει να δίνουμε στα ινδικά χοιρίδια πρέπει να είναι με βάση το χόρτο,η συγκεκριμένη λοιπόν είναι με βάση βιολογικό χόρτο. Καθώς επίσης περιέχει βιολογικό άχυρο σίτου και βιολογικό ηλίανθο. Και εδώ έρχονται οι απορίες καθώς τα ινδικά χοιρίδια δεν πρέπει να καταναλώνουν τροφές βασισμένες σε αυτά τα συστατικά.Έτσι λοιπόν και εγώ έκανα την έρευνα μου στο internet σχετικά.Σκεπτόμενη λοιπόν στις καλύτερες κριτικές για την Oxbow αναρωτήθηκα
 ''Είναι δυνατόν η Oxbow να βγάλει προϊόντα που δεν πρέπει να φάνε τα ινδικά χοιρίδια?''
Απάντηση ξεκάθαρη δεν βρήκα αλλά δεν βρήκα και τις καλύτερες κριτικές συγκριτικά με άλλες τροφές της ίδιας εταιρείας. Αν και υπήρχαν καλές κριτικές δεν μπορώ να πω ότι ήταν οι πλειοψηφία όπου και αν έψαξα.
Να σχολιάσω επίσης το γεγονός πως η συγκεκριμένη ξηρά τροφή δεν είναι για νεαρά, κυοφορούντα ή θηλάζουσα ινδικά χοιρίδια.
Τέλος σύμφωνα πάντα με οδηγίες της εταιρείας η τροφή πρέπει να δίνετε σε ινδικά χοιρίδια άνω των 6 μηνών. Και σαν ημερήσιο ποσοστό είναι 1/8 της κούπας (20γρ περίπου) ανά χοιρίδιο ημερησίως σε συνδυασμό πάντα με άφθονο χόρτο.

Ώρα για αξιολόγηση
Η τροφή είναι σε μορφή pellet όπως και όλες οι τροφές τις συγκεκριμένης εταιρείας και μπορώ να πω ανοίγοντας την πως η μυρωδιά δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα. Και νομίζω πως ούτε και τα μικρά μου ενθουσιάστηκαν ιδιαίτερα αν κρίνω από το αποτέλεσμα.
Γνωρίζουμε πως η αλλαγή ξηράς τροφής πρέπει να γίνει σταδιακά έτσι και εγώ λοιπόν εξοπλισμένη με υπομονή ξεκίνησα το mix τροφών για να δω πως θα αντιδράσουν τα μικρά μου. Ε λοιπόν δεν είδα καμία αντίδραση ακόμα και τώρα μετά από 3 βδομάδες. Θα έλεγα πως ελάχιστα έφαγαν και τις περισσότερες φορές όταν εγώ το έδωσα ως λιχουδιά, δηλαδή ένα ένα κομματάκι. Βέβαια να μου πείτε όταν έχουν μάθει σε ξηρά τροφή λουκούμι πως να το γυρίσουν στην υγιεινή διατροφή από τη μια στιγμή στην άλλη, αλλά εμείς κάναμε το καθήκον μας και ανταπόκριση από τα μικρά δεν είδαμε. Η διαδικασία αλλαγής ξηράς τροφής μπορεί διαρκέσει πολύ περισσότερο από 3 εβδομάδες που αποτυχημένα έκανα εγώ. Θα εξηγήσω παρακάτω γιατί επέλεξα να σταματήσω την προσπάθεια μου.
Οπότε καταλήγω πως δεν θα ξανά αγοράσω στο μέλλον την συγκεκριμένη τροφή. Όχι γιατί δεν βρήκα καλές κριτικές, μιας και η συγκεκριμένη τροφή είναι ανώτερη όλων των υπολοίπων τροφών στην Ελλάδα αλλά γιατί τα μικρά μου φαίνεται να αδιαφορούν λιγάκι παραπάνω. Σε συνδυασμό λοιπόν με όλα τα παραπάνω που έγραψα η σταδιακή αλλαγής τροφής σταμάτησε μάταια στις 3 εβδομάδες. Μην ξεχάσω βέβαια να σχολιάσω πως η τιμή της είναι κομμάτι τσουχτερή για τα γραμμάρια της. Κοστίζει 14,00 ευρώ και είναι 1,36kg.

Βαθμολογία 1/5
Μόνο ο Luniz και η Lana τρώνε λιγάκι. Οπότε δυστυχώς χαμηλή η βαθμολογία για την τροφούλα της Oxbow αλλά τι να κάνουμε...Τα μικρά αποφασίζουν...!!

Έχετε δοκιμάσει την συγκεκριμένη τροφή? Περιμένουμε να ακούσουμε της δική σας γνώμη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Piggies are waiting for your comments...